عصاره مالت جو حاوی شکلات 400 گرمی

عصاره مالت شکلاتی محصولی جدید از شرکت "به مالت" که پايه اصلي آن عصاره مالت است و در فرمولاسیون آن ماده ی مغذي و انرژي زاي ديگري به نام شکلات وجود دارد .با توجه به دارا بودن درصد بالايي از عصاره مالت در ترکيب اين محصول شکلاتي، مي توان اين محصول را نوعی شکلات ویتامینه ناميد چرا که ماده اصلي اين محصول يعني عصاره مالت سرشار از ويتامين هاي گروه B است. اين محصول داراي مواد معدني مفيدي نظير سديم،کلسيم، پتاسيم، منگنز، روي، آهن و فسفر است که براي سوخت وساز بدن لازم و ضروري هستند. این محصول را می توان به عنوان میان وعده، غذای کودکان و مکمل غذایی ورزشکاران مصرف نمود چرا منبع غذایی کاملی از انواع مواد معدنی و ویتامین هاست.

توضیحات بیشتر

عصاره مالت جو حاوی شکلات “به مالت”

صبحانه ی عالی و خوشمزه برای همه

عصاره مالت شکلاتی محصولی جدید از شرکت “به مالت” که پايه اصلي آن عصاره مالت است و در فرمولاسیون آن ماده ی مغذي و انرژي زاي ديگري به نام شکلات وجود دارد .با توجه به دارا بودن درصد بالايي از عصاره مالت در ترکيب اين محصول شکلاتي، مي توان اين محصول را نوعی شکلات ویتامینه ناميد چرا که ماده اصلي اين محصول يعني عصاره مالت سرشار از ويتامين هاي گروه B است. اين محصول داراي مواد معدني مفيدي نظير سديم،کلسيم، پتاسيم، منگنز، روي، آهن و فسفر است که براي سوخت وساز بدن لازم و ضروري هستند. این محصول را می توان به عنوان میان وعده، غذای کودکان و مکمل غذایی ورزشکاران مصرف نمود چرا منبع غذایی کاملی از انواع مواد معدنی و ویتامین هاست.

ویژگی ها

  • کیفیت بالا
  • بسته بندی مناسب
  • بریکس  مناسب
  • دارای سیب سلامت
  • فاقد اسیدهای چرب اشباع
  • غنی از ویتامین های مختلف
  • حلالیت بالا

مزایا

سرشار از مواد مغذی

به دلیل دارا بودن پروتئین، اسید آمینه های ضروری و همچنین قند های طبیعی گوناگون ارزش تغذیه ای بسیار بالایی دارد.از طرفی این محصول حاوی انواع املاح معدنی شامل منیزیم، پتاسیم، منگنز، آهن، روی، مس،کلسیم، فسفر و سدیم است.

منبع غنی از فیبر

این محصول منبع بسیار خوبی از فیبر های محلول است. فیبر ها اثرات سبیار مفیدی از جمله تنظیم عملکرد روده، کاهش خطر بیماری های قلبی و جلوگیری از ابتلا به بعضی انواع سرطان را دارند.

مولتی ویتامین طبیعی

حاوی انواع ویتامین های گروه Bشامل تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین و B6بوده که علاوه بر انرژی زایی بالا از طریق کاهش تری گلیسیرید و کلسترول بد خون(LDL)، پایین آوردن خطر بیماری های قلبی عروقی، تشکیل هموگلوبین و … به سلامت بدن کمک می نماید. همچنین در تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش و سفید شدن آن مفید است.

دارای ویتامین A است که سبب بهبود بینایی افراد در نور کم مثل شب و حفظ سلامتی سطح چشم و سلامتی پوست می گردد.

به دلیل دارا بودن ویتامین E که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد در خنثی کردن رادیکال‌های آزاد نقش داشته و دارای خاصیت ضد انعقادی نیز است از طرفی باعث افزایش سطح ایمنی بدن در مقابل بیماری‌ها، جلوگیری از پیشرفت بیماری آلزایمر و کمک به درمان بیماری‌های چشمی مثل آب مروارید می گردد.

دارای ویتامین K است که سبب جلوگیری از خونریزی، پیشگیری از سنگ کلیه، درمان پوسیدگی استخوان و محکم نمودن آن و درمان زخم‌های پوستی می شود.

مفید برای دستگاه گوارش

به دلیل ملین بودن برای کودکانی که دستگاه گوارشی آسیب پذیر دارند بسیار مناسب است. افرادی که دارای یبوست هستند می توانند به جای مصرف داروهای مسهل قوی، به طور منظم از این ماده غذایی مفید استفاده کنند.

مکمل غذایی طبیعی

به عنوان یک مکمل غذایی برای مادران باردار و مادران شیرده بسیار با ارزش است چرا که ترشح غدد مخصوص شیر را زیاد می کند و موجب افزایش شیر مادران شیرده می شود.

شرایط نگهداری

در انبار خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری شود.

ماندگاری محصول

مدت زمان توصیه شده یک سال پس از تولید می باشد.

کاتالوگ محصول

محصولات مشابه

صنایع سوپر مارکت عصاره مالت جو 400 گرمی

عصاره مالت جو”به مالت” عصاره مالت جو طی فرآیند پخت از دانه های جو جوانه زده بدست می آید....

مشاهده محصول
صنایع سوپر مارکت عصاره مالت جو حاوی کنجد و عسل 400 گرمی

عصاره مالت جو حاوی کنجد و عسل “به مالت” صبحانه ای فوق مقوی عصاره مالت جو حاوی عسل و...

مشاهده محصول
صنایع سوپر مارکت عصاره گندم جوانه زده 400 گرمی

عصاره گندم جوانه زده “به مالت” این محصول از دانه های گندم جوانه زده تهیه شده و عصاره ای...

مشاهده محصول
صنایع سوپر مارکت پودر عصاره مالت 130 گرمی

پودر عصاره مالت سوپرمارکتی “به مالت” شکل پودری عصاره مالت قابلیت نگهداری بالایی داشته و جهت مصارف خانگی مناسب...

مشاهده محصول

نظرات