دسته بندی: سلامتی 04-02-1402

فواید عصاره مالت برای سلامتی

امروزه مصرف کننده آگاه رژیم غذایی غنی شده با مواد سلامتی بخش را در کنار طعم مطلوب و عملکرد تغذیه ای مناسب برای سبک زندگی خود می پسندد. شرکت "به مالت" مفتخر است با تولیدمحصولات سلامتی بخش گامی بلند در جهت ارتقای سلامت هم میهنان عزیز خود به سمت قله سلامتی بردارد.

برگرداندن انرژی از دست رفته بدن بعد از ورزش

امروزه عصاره مالت به عنوان یک ماده طبیعی کاربردی که دارای مجموعه ای از خواص بی نظیر برای سلامتی است مخاطبان فراوانی یافته است.یکی از دلایلی که ورزشکاران به طور فزاینده ای به نوشیدنی های بر پایه مالت متکی هستند اثر بالقوه این محصول برای ریکاوری و برگرداندن مجدد انرژی از دست رفته آنهاست.

افزایش دهنده شادی

عصاره مالت حاوی هوردنین است که یک ترکیب گیاهی و طبیعی است که اثرات مثبت آن بر تقویت روحیه افراد ثابت شده است. پژوهش ها نشان می دهد هوردنین گیرنده دوپامین D2،مرکز پاداش مغز را فعال می کند که نتیجه این کار ایجاد احساس خوب در فرد است. هم چنین گزارش ها حاکی از این است که مصرف عصاره مالت تمرکز ذهنی و سطح انرژی را افزایش می دهد.

شیرین کننده طبیعی

عصاره مالت فقط یک شیرین کننده نیست بلکه  افراد وقتی آن را به عنوان شیرین کننده استفاده می کنند در واقع منبعی از آنتی اکسیدان ها،اسیدآمینه های ضروری،ویتامین ها و مواد معدنی را نیز دریافت می کنند . عصاره مالت دارای شاخص گلایسمی بسیار پایین تری از شکر سفید است.

بهبود و حمایت از سلامت دستگاه گوارش

عصاره مالت یک منبع غنی از فیبرهای محلول است که با حمایت از رشد باکتری های مفید روده و به حداقل رساندن باکتری های مضر به بهبود هضم غذا کمک می کند. مطالعات مختلف نشان می دهد که عصاره مالت رشد کشت های پروبیوتیک را تسهیل می کند که این امر می تواند سلامت دستگاه گوارش را با حمایت از باکتری مفید روده بهبود بخشد و با افزایش جذب مواد مغذی مورد نیاز بدن سلامت کلی بدن را افزایش دهد.

تقویت سلامت قلب

عصاره مالت با کاهش کلسترول،خطر مشکلات قلبی را کاهش می دهد. مالت با داشتن فیبر،پتاسیم،فولات و ویتامین B6،ترکیبی مفید برای سلامت قلب است. فیبر موجود درعصاره مالت فعالیت انسولین را کاهش می دهد و به افزایش جذب کلسترول از روده و تجزیه آن کمک می کند. مطالعات نشان می دهد که این امر با کاهش تشکیل پلاک باعث کاهش کلسترول می شود.

وجود آنتی اکسیدان فراوان

عصاره مالت بیش از 5 برابر کلم بروکلی تازه و تقریباً 50 درصد بیشتر از بلوبری قدرت آنتی اکسیدانی دارد. عصاره مالت منبع بسیار خوبی از ویتامین ها، اسیدهای آمینه،سیلیکون های رژیمی، ویتامین های گروه B و ریزمغذی های دیگر است. تحقیقات نشان می دهد که مصرف غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ها باعث بهبود سلامت قلب، جلوگیری از پیری، کاهش خطر عفونت و جلوگیری از ابتلا به برخی از سرطان ها می شود.

واحد تحقیق و توسعه 

داخلی 116

برچسب ها :

نظرات