30-01-1402

کاربرد عصاره مالت در کیک

چیزی که عصاره مالت را از سایر افزودنی ها و بهبود دهنده ها متمایز می کند خواص مغذی آن در کنار شیرینی ملایم  است. بحث سلامت محور بودن مواد غذایی،مسأله ای است که اهمیت آن روز به روز بیشتر آشکار می شود. عصاره مالت با داشتن انواع ویتامین های گروه B و املاح معدنی مفید گزینه ای عالی برای غنی سازی ارزش مواد غذایی است. از طرفی اگر از دیابت رنج می برید یا به فکر پیش گیری از ابتلا به این بیماری هستید عصاره و پودر عصاره مالت گزینه ای مناسب به عنوان جایگزین  شکر است. استفاده از 150 گرم عصاره مالت در فرمولاسیون این کیک،به شما میان وعده ای عالی برای همه اعضای خانواده می دهد.برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره نحوه تهیه این کیک می توانید با مشاوران ما در شرکت "به مالت" تماس بگیرید.

نظرات

  • الهام سروند
    1402-02-08

    سلام،محصول مالت وعسل و کنجد شرکت شما رو تهیه کردم ،برای اینکه بتونم ذائقه بچه هام رو با این محصول آشنا کنم،دستور پخت این کیک رو میخواستم،خیلی خوب میشد اگر دستور پخت ها رو به راحتی در اختیار همه قرار میدادید،این کار کمک زیادی به فروش محصول هم خواهد کرد

    • behmalt
      1402-02-09

      سلام و عرض ادب، سپاس از حسن توجه شما،ان شاءالله در آینده تمهیداتی برای دسترسی شما بزرگواران به دستور پخت ها انجام خواهد شد.