پرومالت (پودر عصاره مالت، پروبیوتیکی) مخصوص زنبور عسل

پرومالت غنی از قندهای مالتوز، مالتوتریوز، مالتودکسترین طبیعی، و پروبیوتیک های مخصوص زنبور عسل بوده و به عنوان یک محصول سینبیوتیک عمل می کند.

توضیحات بیشتر

پرومالت مخصوص زنبور عسل یک مکمل خوراکی پودری برپایه عصاره مالت غنی شده با پروبیوتیک مخصوص زنبورعسل است. که با فرآوری حرارتی و آنزیمی  از دانه جو جوانه زده تولید می شود.

عصاره مالت این محصول از مرغوب ترین دانه های جو مخصوص تولید مالت و مطابق با استانداردهای تولید انسانی تولید می شود.

دانه جو از غلات مغذی است. حدود  70 درصد دانه را نشاسته ،ویتامین ،پروتئین،عناصر معدنی و…..تشکیل می دهد . طی روند جوانه زنی ویتامین ها و عناصر معدنی افزایش و  آنزیم ها‌یی تولید می شود که پروتئین جو را به پروتئین‌های محلول و نشاسته را به قندهایی با زنجیره کوتاه تر تبدیل می‌کند و دانه جو تبدیل به فراورده بیوژنیک می شود.

دلایل استفاده  پرو مالت

پرومالت غنی از قندهای مالتوز، مالتوتریوز، مالتودکسترین  طبیعی، و پروبیوتیک های مخصوص زنبور عسل بوده و به عنوان یک محصول سینبیوتیک عمل می کند. قند های موجود در پرومالت برای تغذیه پروبیوتیک و باکتری های مفید روده  عمل می کند.و به طور کلی باعث بهبود فلور میکروبی روده زنبور شده و به هضم و جذب مواد غذایی کمک می‌کند

همچنین پرومالت حاوی ویتامین‌های گروهB  ,E,C, آهن، منگنز، سلنیوم، روی، آهن اسیدهای آمینه لیزین، متیونین، والین و ترکیبات فیتوشیمیایی زیست فعال با خاصیت آنتی اکسیدانی است.

مزایای مصرف

  •       پیشگیری از عوامل استرس زا
  •       تعادل میکروبی دستگاه گوارش
  •       بهبود هضم و جذب مواد غذایی
  •       پیشگیری از عوامل بیماری زا
  •       افزایش مقاومت به بیماری
  •       افزایش طول و بازسازی میکروویلیای روده
  •      کاهش هزینه های دارو ودرمان
  •       بهبود عملکرد سیست ایمنی
  •       افزایش عمر زنبور عسل
  •     افزایش تخم ریزی در ملکه

عملکرد پرومالت

تاثیر پرومالت بر سیستم آنتی اکسیدانی :  عصاره مالت موجود در پرو مالت حاوی ترکیبای مانند سلنیوم ، روی،  منگنز، منیزیم با خاصیت آنتی اکسیدانی بالا است . این عناصر کمیاب در ساختار آنزیم هایی از قیبل گلوتاتیون پراکسیداز و سوپر اکسد دسموتاز حضور داشته و نقش مهمی در سیستم آنتی اکسیدانی بازی می کند

تاثیر پرومالت بر سیستم ایمنی :  عصاره مالت حاوی ترکیبات قندی و ویتامین های گروه B و E است این ویتامین ها باعث بهبود عملکرد سلول های اولیه سیستم ایمنی غیر اختصاصی می شوند.

تاثیر پرومالت بر سیستم گوارشی : عصاره مالت حاوی قند های مالتوز و مالتوتریوز است که بهترین قند مغذی برای پروبیوتیک ها و باکتری‌های مفیده  روده هستند و باعث بهبود عملکرد این  باکتری ها شده وعملکرد دستگاه گوارش را بهبود می دهد .همچنین به واسطه داشتن پروبیوتیک مخصوص زنبور باعث افزایش میکروفلور روده شده و از جایگزینی باکتری های مضر جلوگیری می کند.

تاثیر پرو مالت بر هضم و جذب مواد غذایی : عصاره مالت موجود در پرومالت  حاوی آنزیم های فعال  آلفا آمیلاز ، بتا آمیلاز ،  فروکتاناز، دکسترینازها فیتاز زایلاناز سلولاز است که به هضم  مواد نشاسته ای موجود در خوراک زنبور می‌شود.

  تاثیر پرومالت برطعم : عصاره مالت دارای ترکیبات اروماتیک است که باعث خوش بو شدن خوراک می شود همچنین عصاره مالت طعم شیرینی دارد و به عنوان افزایش دهنده طعم استفاده می شود .

روش مصرف :

استفاده در شهد : 100گرم پرومالت را به محلول 1به 1  آب و شکر اضافه و سپس متناسب با جمعیت کلنی استفاده شود

نکته :شهد را به میزان مورد نیاز تهیه کنید و برای مصرف روز بعد خود داری کنید

استفاده در خمیر : 500کیلوگرم پرو مالت را به 10 کیلو خمیر اضافه کرده و مصرف نمایید

کاتالوگ محصول

محصولات مشابه

زنبور صنایع دام و طیور و آبزیان عصاره مالت مخصوص زنبور عسل

عصاره مالت مخصوص زنبور عسل یک مکمل خوراکی مایع است که با فرآوری حرارتی و آنزیمی  از دانه جو...

مشاهده محصول
آبزیان صنایع دام و طیور و آبزیان مکمل پری بیوتیکی و آنتی اکسیدانی از عصاره مالت

افزودنی غذایی به مالت آبزیان یک محصول طبیعی و فراسودمند است که با فرآوری حرارتی و آنزیمی تولید می‌شود....

مشاهده محصول
زنبور صنایع دام و طیور و آبزیان مکمل ویتامینه مالت مخصوص زنبور عسل

مکمل ویتامینه زنبور عسل مکمل ویتامینه  مالت مخصوص زنبور عسل یک مکمل خوراکی مایع برپایه مالت غنی شده با...

مشاهده محصول

نظرات