مالت جو پایه

مالت های پایه شرکت "به مالت" برای استفاده اکثر صنایع ماءالشعیرسازی با کیفیت بالا و بدون دخالت دست تولید می شوند. همان طور که از نام آن پیداست مالت های پایه منبع اصلی نشاسته و آنزیم هایی هستند که در صنعت ماءالشعیر سازی نیاز است. مالت پایه هم چنین به ایجاد طعم مالتی، رنگ مناسب و بهبود ویژگی دهانی آبجو کمک می کند. از مالت در تولید عصاره مالت و انواع شیرینی ها استفاده می شود. اما بیش ترین کاربرد آن در صنایع غذایی، آشامیدنی و نوشیدنی مالت می باشد.

توضیحات بیشتر

مالت های پایه”به مالت”

مالت های پایه با رنگ روشن محصول دانه ای است که در نوشیدنی ها و غذا ها به عنوان پایه ای برای تخمیر و افزودن طعم و مواد مغذی استفاده می شود و بر اساس دما، زمان و میزان رطوبت در طول دوره خشک کردن به دو دسته مالت های پایه و مالت های خاص یا ویژه تقسیم می شود.

مالت های پایه نیروی دیاستاتیک کافی جهت تبدیل نشاسته خود به قند را دارند این در حالی است که مالت های خاص نیروی دیاستاتیک پایینی دارند و از آن ها جهت ایجاد عطر، مزه و رنگ استفاده می شود. مالت های پایه سهم ویژه ای در تولید ماءالشعیر دارند. مالت های پایه به عنوان یک “پایه” برای تقریباً هر ماءالشعیری استفاده می شود.

مالت های پایه شرکت “به مالت” برای استفاده اکثر صنایع ماءالشعیرسازی با کیفیت بالا و بدون دخالت دست تولید می شوند. همان طور که از نام آن پیداست مالت های پایه منبع اصلی نشاسته و آنزیم هایی هستند که در صنعت ماءالشعیر سازی نیاز است. مالت پایه هم چنین به ایجاد طعم مالتی، رنگ مناسب و بهبود ویژگی دهانی آبجو کمک می کند. از مالت در تولید عصاره مالت و انواع شیرینی ها استفاده می شود. اما بیش ترین کاربرد آن در صنایع غذایی، آشامیدنی و نوشیدنی مالت می باشد.

مالت جو روشن پایه پیلسنر “BehPilsner”

مالت جو پیلسنر “به مالت ” یک مالت همه کاره

مالت پیلسنر “به مالت” نوعی مالت کم رنگ است که از جو دوردیفه بهاری تولید می شود. پردازش مطلوب این جو حین فرایند مالت سازی (تجزیه خوب پروتئین) در طول مالت سازی و کوره گذاری باعث ایجاد رنگ فوق العاده بلوند و EBC 2.5 تا 4 بر اساس استاندارد های اروپا می شود. تقریباً هر سبکی را می توان با استفاده از این مالت و ترکیب آن با کمی مالت ویژه به دست آورد. کمرنگ ترین ماءالشعیر های دنیا به رنگ زرد کمرنگ با استفاده 100 درصدی از این مالت به دست می آیند.

مالت جو پایه وین”BehVienna”

مالت وین “به مالت” برای ساخت آبجو های طلایی رنگ

مالت وین “به مالت” یک مالت سبک با کوره گذاری ملایم است که از جو دو ردیفه و مرغوب بهاره  تهیه می شود. ماءالشعیرهایی با ساختار مناسب با رنگ طلایی و حس دهانی مطلوب و صاف تولید می کند. طعم مالتی شیرین با نت های ملایم عسل، بادام و فندق از دیگر ویژگی های این مالت است.

مالت گندم “BehWeizen”

مالت ویزن گندم “به مالت” یک مالت پایه خاص و جدید

دانه مالت گندم برای تولید نوشیدنی بر پایه گندم و همچنین برای ایجاد کف ماندگار در ماءالشعیر استفاده می شود. هم چنین میزان پروتئین زیاد این مالت باعث می شود ماءالشعیر حاصل بسیار مغذی باشد. به طور کلی آنزیم مالت گندم کافی نیست و باید در ترکیب با سایر مالت ها استفاده شود.حداکثر استفاده از این مالت در ماءالشعیر های بر پایه گندم به میزان 60 درصد کل مقدار دانه ها و درسایر ماءالشعیر ها به میزان 15-20 درصد کل دانه هاست. رنگ این مالت حدود 3 با واحدEBC  است.م

کابردهای مالت پایه

  • صنایع ماءالشعیرسازی
  • استفاده در صنایع تخمیری
  • صنایع لبنی
  • صنایع شیرینی و بیسکوییت
  • صنایع نوشیدنی
  • صنایع پخت نان

شرایط نگهداری

در محیط خشک،تمیز و خنک نگهداری شود.

مدت زمان نگهداری

مدت پیشنهادی 9 ماه پس از تولید می باشد.

کاتالوگ محصول

محصولات مشابه

صنایع غذایی پودر مالت روشن (دیاستاتیک)

پودر مالت دیاستاتیک راز نانوایان حرفه ای یک رنگ دهنده و طعم دهنده طبیعی  و مکمل غذایی ارزشمند آرد...

مشاهده محصول
صنایع غذایی مالت های ویژه “به مالت”

مالت های ویژه”به مالت” مالت های ویژه به طیفی از مالت ها اطلاق می شود که بر اساس فراوری...

مشاهده محصول
صنایع غذایی مالت ویژه کریستال

مالت کریستال”به مالت” یک دسته بسیار مهم و پرکاربرد از مالت های ویژه، مالت های کریستال است، در فرایند...

مشاهده محصول
صنایع غذایی مالت گندم

مالت گندم “به مالت” این محصول از باکیفیت ترین واریته های گندم تولید می شود. مالت گندم پس از...

مشاهده محصول

نظرات